Оплата та Доставка

Проконсультуватися та зробити замовлення Ви можете щодня з 10:00 до 18:00 за нашими
телефонам: (067) 73-555-92 (KyivStar); (093) 865-12-82 (Life)

 

Усі ціни в прайсі та на сайті, при консультаціях називаються у гривнях з ПДВ без урахування доставки.

Ми намагаємося підтримувати всі дані в актуальному стані, але іноді можливе незначне відхилення цін у той чи інший бік. Прохання уточнювати ціни у менеджерів магазину.

Ми працюємо як з юридичними, так і з фізичними особами.
Щодо конкретних умов та способів оплати товару - телефонуйте (067) 73-555-92.

 

Як оплатити:

Здійснити оплату за товар можна будь-яким зручним для Вас способом:

  • Оплата готівкою при отриманні товару – товар оплачується в національній валюті за чинним курсом, після чого видається товарний чек.
  • Сплатити можна одразу у магазині, кур'єру після доставки або у відділенні "Нової пошти".
  • Безготівковий розрахунок-товар оплачується національною валютою на банківський рахунок.
  • Післяплати – товар оплачується при отриманні у відділенні "Нової пошти".
  • Оплата ONLINE за системою LiqPay:

 

Як отримати замовлення:

- Самовивіз (самовивіз за адресою Тургенєва 25)
Для уточнення наявності товару на складі, просимо попередньо зателефонувати за номерами вказаними на сайті.
Усі необхідні документи надаються разом із товаром.

 
- Доставка у відділення "Нової пошти"
Відправка товару здійснюється - з понеділка по п'ятницю

 
- Кур'єрська адресна доставка до дверей "Нової пошти"
Вартість доставки за тарифами "Нової пошти"

 

Правила повернення платежів та товару

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", покупці мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом 14 днів після покупки.

Повернення або обмін товару провадиться, якщо товар не використовувався, збережений його товарний вигляд, споживчі якості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ.

Повернути або обміняти товар у нашому магазині можна протягом 14 днів без вказівки причини, за умови, якщо:

- товар не використовувався, зберіг товарний вигляд, пломби, ярлики, плівки;
- збережена упаковка, документація у товарному вигляді;
- присутні чеки та гарантійні талони.
 
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, можливо:
- придбати будь-який інший товар, що є в наявності;
- здійснити обмін товару на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продаж;
- Здійснити повернення грошей у розмірі вартості поверненого товару;

 

Зворотна доставка товарів здійснюється з рахунок покупця.

Повернення, обмін, відправка на гарантійний ремонт здійснюється рахунок покупця.

Обмін або повернення товару неналежної якості провадиться лише за наявності висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.

Обмін та повернення товару здійснюється за адресою Тургенєва 25.